תפריט נגישות

רס"ר איתן בורוכוב ז"ל

איתן בורוכוב
בן 41 בנפלו
בן רחל ושמואל
נולד בישראל
בח' בשבט תשט"ז, 21/1/1956
התגורר בתל אביב
התגייס ב-6.8.1974
שרת בחיל שלישות
יחידה: יח' שלישות 5852
נפל בעת שירותו
בד' באב תשנ"ז, 6/8/1997
מקום קבורה: תל אביב - קרית שאול
אזור: 2, חלקה: 18, שורה: 03, קבר: 10.
הותיר: הורים - רחל ושמואל, אחות - גליה

קורות חיים

נולד ב21.1.1956 בתל אביב. את לימודיו החל בבית הספר היסודי "הקליר" בתל אביב והמשיך בבית הספר התיכון עירוני א'.



במהלך שנות נעוריו היה פעיל בתנועת הצופים ובעל תחביבים רבים, בהם השקיע מזמנו וממרצו. איתן היה חבר בתזמורת הנוער של ת"א-יפו וניגן על מספר כלי נגינה: תופים, אלט וטרומבון. כשרון נוסף שהיה לו הוא כשרון הציור, ובגיל ארבע עשרה אף זכה בתחרות ארצית לציורי ילדים.



איתן הרבה לעסוק בספורט בשעות הפנאי. מילדות השתתף בתחרויות שחיה עממיות, צלח את הכנרת ואף הוסמך כמציל חובב. כמו כן השתתף בריצות מרתון בכל רחבי הארץ.



בתחילת אוגוסט 1974 גויס לצה"ל ושובץ בחיל השריון. את שירותו הצבאי מילא על הצד הטוב ביותר, ובשנים לאחר שחרורו משרות סדיר הקפיד למלא את חובת המילואים ואף התנדב לשרות המילואים בכל שנה ושנה מעבר למכסת המילואים האפשרית.



בתום שירותו הצבאי בחר בלימודי הנהלת חשבונות, ייעוץ מס וראיית חשבון במכללה למנהל, ועם סיום לימודיו פתח משרד עצמאי לייעוץ מס בת"א.



בשעות הפנאי המשיך לטפח את תחביביו. הרבה לטייל בארץ ובעולם, התמחה ביינות, הרבה בקריאת ספרים, שקד על איסוף תקליטים משנות הששים, והאזין למוסיקה. טעמו נע על גבי קשת מוסיקלית מגוונת - מוסיקה קלאסית, רוק, מזרחית, יוונית ועוד. עניין מיוחד גילה במסטיקה ועבר קורסים באסטרולוגיה, תורת כף היד ושפת הגוף.



איתן היה בחור מאד מוכשר, בעל ידע נרחב והתעניין במגוון תחומים. ניחן בשמחת חיים, דינמיות, מעוף ו"ראיה קדימה". תמיד מוקף חברים, וביטא את אהבתו לבעלי-חיים בגידול חתולים וכלבים. יצירתי ותמיד נכון לעזור לאנשים.



איתן נפל בעת שירותו באוגוסט 1997 (6.8 יום גיוסו לצה"ל) במהלך שירות המילואים שלו, עשרים ושלש שנים בדיוק מיום גיוסו לצה"ל, והוא בן ארבעים ואחת. איתן נטמן בבית העלמין הצבאי בקרית שאול. הותיר אחריו הורים ואחות.



כותב מפקד היחידה בה שירת איתן בעת מילואיו: "איתן שימש כמש"ק שלישות בכיר יחידה, תפקיד אשר בא לידי ביטוי בעיקר באימונים, אליהם התייצב והתגייס בשמחה. איתן השתתף השנה באימון ונדרש להגיע לאימון נוסף. למרות שעמדה בפניו האפשרות לא לבצע תעסוקה נוספת, איתן לא ויתר וביקש להתנדב לאימון הנוסף. גם לתעסוקה הנוכחית התגייס בהתנדבות. איתן ידע להסתדר בכל מקום ובכל מצב. תמיד בער בו הצורך לפעול, להספיק עוד משהו, לחוות עוד חוויה. תמיד עם חיוך שובבי על פניו, כילד המגלה כל פעם מחדש את הנאות החיים. מלא מרץ ושמחת חיים, נהג לכבד את האנשים הסובבים אותו ולרומם את רוחם של החיילים, באשר הוא נמצא, גם כשלא היה עם חיילי יחידתו".

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה